Relativna avtonomija glasbe: primer Ljubljanskega dnevnika 1951-1961

Avtorji

  • Leon Stefanija Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd03.1.08

Ključne besede:

estetika glasbe, sociologija glasbe, funkcija glasbe, slovenska glasba

Povzetek

Namen prispevka je podati podobo glasbene publicistike in vprašanja uporabnosti in avtonomije glasbe v petdesetih letih 20. stoletja, kot se kaže skozi analizo Ljubljanskega dnevnika v letih 1951–61. Z osredotočanjem na najbolj razširjeni dnevni časopis v totalitarnem obdobju slovenske novejše zgodovine avtor obravnava »relativno avtonomijo« glasbe s tremi tematskimi sklopi, ki postavljajo v središče pozornosti: 1. skladateljsko avtonomijo, 2. avtonomijo glasbe kot družbene institucije in 3. poslušalčevo avtonomijo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

2015-06-10

Kako citirati

Stefanija, L. (2015). Relativna avtonomija glasbe: primer Ljubljanskega dnevnika 1951-1961. De Musica Disserenda, 3(1), 87–100. https://doi.org/10.3986/dmd03.1.08

Številka

Rubrike

PRISPEVKI