Osvetlitev marketinškega upravljanja z vidika internega merketinga

Authors

  • Alenka Gložančev

DOI:

https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2754

Abstract

Članek, ki je del širše teoretično-aplikativne razprave, prikazuje temeljne poteze internega marketinga, ki je kot enakovredna vzporednica eksternega marketinga nujna osnova za uspešnost tako profitne kot tudi neprofitne organizacije, v našem primeru Znan tvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti oz. njegove enote, Inštituta za slovenski jezik Frana Ramovša.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Nada Sfiligoj, Marketinško upravljanje. — Ljubljana, 1993*

Nada Sfiligoj, Teze za predavanja Temeljni pojmi o trženju in tržnem komuniciranju. — Ljubljana, 1993«

Zlatko Jančič, Marketing — strategija menjave. — Ljubljana, 1990.

Zlatko Jančič, Teze za predavanja o marketingu kot družbenem procesu. - Ljubljana, 1993-

Philip Kotier, Marketing for nonprofit organizations. — 1982.

Kaoru Ishikawa, Kako celovito obvladati kakovost: japonska pot. — Ljubljana, 1987.

Kenneth Blanchard, Norman V. Pearle, Moč poštenega poslovanja. — Celje, 1993.

Naravna in kulturna dediščina slovenskega naroda. — Raziskovalni program inštitutov Slovenske akademije znanosti in umetnosti, Ljubljana, 1979.

Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti. - Ljubljana

Published

2015-08-19

How to Cite

Gložančev, A. (2015). Osvetlitev marketinškega upravljanja z vidika internega merketinga. Jezikoslovni Zapiski, 2(1). https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2754