Osvetlitev marketinškega upravljanja z vidika internega merketinga
DOI:
https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2754Abstract
Članek, ki je del širše teoretično-aplikativne razprave, prikazuje temeljne poteze internega marketinga, ki je kot enakovredna vzporednica eksternega marketinga nujna osnova za uspešnost tako profitne kot tudi neprofitne organizacije, v našem primeru Znan tvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti oz. njegove enote, Inštituta za slovenski jezik Frana Ramovša.Downloads
References
Nada Sfiligoj, Marketinško upravljanje. — Ljubljana, 1993*
Nada Sfiligoj, Teze za predavanja Temeljni pojmi o trženju in tržnem komuniciranju. — Ljubljana, 1993«
Zlatko Jančič, Marketing — strategija menjave. — Ljubljana, 1990.
Zlatko Jančič, Teze za predavanja o marketingu kot družbenem procesu. - Ljubljana, 1993-
Philip Kotier, Marketing for nonprofit organizations. — 1982.
Kaoru Ishikawa, Kako celovito obvladati kakovost: japonska pot. — Ljubljana, 1987.
Kenneth Blanchard, Norman V. Pearle, Moč poštenega poslovanja. — Celje, 1993.
Naravna in kulturna dediščina slovenskega naroda. — Raziskovalni program inštitutov Slovenske akademije znanosti in umetnosti, Ljubljana, 1979.
Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti. - Ljubljana
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors guarantee that the work is their own original creation and does not infringe any statutory or common-law copyright or any proprietary right of any third party. In case of claims by third parties, authors commit their self to defend the interests of the publisher, and shall cover any potential costs.
More in: Submission chapter