Tudi poslovno ime je kot zrcalo

Authors

  • Alenka Gložančev

DOI:

https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2753

Abstract

Članek z naslovom Tudi poslovno ime je kot zrcalo podaja analizo konkretnega potencialnega imena (Ozara, nastalega po apelativu ozara), ki naj pokaže, ali izbrano ime oz. njegov motivacijski preplet sedmih parametrov ustreza poslovnemu imenu imanentni reklamni funkciji.

Downloads

Download data is not yet available.

References

The Discourse of Advertising. — London, 1993«

Tomo Korošec, Poglavja iz strukturalne analize slovenskega časopisnega stila. - Ljubljana, 1976.

Tomo Korošec, Zapiski s predavanj Jezik in stil oglaševanja.

Andrzej Lewandowski, Wspôlczesne polskie nazwy firmowe. — 1992.

Marin Mladenov, Novinarska stilistika. — I98O.

Stane Suhadolnik, Odnos med dolžino, obvestilnostjo in pogostnostjo besed. - Slavistična revija XX, 1972, št. 1 (str. 135-148).

Alenka Šivic-Dular, 0 ljudski etimologiji. — XXVI. seminar slovenskega jezika, literature in kulture (Zbornik predavanj), Ljubljana, 1990, str. I55-I7I.

L. S. Skol'nik - E. F. Tarasov, Jazyk ulicy. - Moskva, 1977.

Published

2015-08-19

How to Cite

Gložančev, A. (2015). Tudi poslovno ime je kot zrcalo. Jezikoslovni Zapiski, 2(1). https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2753