Tudi poslovno ime je kot zrcalo
DOI:
https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2753Abstract
Članek z naslovom Tudi poslovno ime je kot zrcalo podaja analizo konkretnega potencialnega imena (Ozara, nastalega po apelativu ozara), ki naj pokaže, ali izbrano ime oz. njegov motivacijski preplet sedmih parametrov ustreza poslovnemu imenu imanentni reklamni funkciji.Downloads
References
The Discourse of Advertising. — London, 1993«
Tomo Korošec, Poglavja iz strukturalne analize slovenskega časopisnega stila. - Ljubljana, 1976.
Tomo Korošec, Zapiski s predavanj Jezik in stil oglaševanja.
Andrzej Lewandowski, Wspôlczesne polskie nazwy firmowe. — 1992.
Marin Mladenov, Novinarska stilistika. — I98O.
Stane Suhadolnik, Odnos med dolžino, obvestilnostjo in pogostnostjo besed. - Slavistična revija XX, 1972, št. 1 (str. 135-148).
Alenka Šivic-Dular, 0 ljudski etimologiji. — XXVI. seminar slovenskega jezika, literature in kulture (Zbornik predavanj), Ljubljana, 1990, str. I55-I7I.
L. S. Skol'nik - E. F. Tarasov, Jazyk ulicy. - Moskva, 1977.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors guarantee that the work is their own original creation and does not infringe any statutory or common-law copyright or any proprietary right of any third party. In case of claims by third parties, authors commit their self to defend the interests of the publisher, and shall cover any potential costs.
More in: Submission chapter