Osvetlitev marketinškega upravljanja z vidika internega merketinga
DOI:
https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2754Povzetek
Članek, ki je del širše teoretično-aplikativne razprave, prikazuje temeljne poteze internega marketinga, ki je kot enakovredna vzporednica eksternega marketinga nujna osnova za uspešnost tako profitne kot tudi neprofitne organizacije, v našem primeru Znan tvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti oz. njegove enote, Inštituta za slovenski jezik Frana Ramovša.Prenosi
Literatura
Nada Sfiligoj, Marketinško upravljanje. — Ljubljana, 1993*
Nada Sfiligoj, Teze za predavanja Temeljni pojmi o trženju in tržnem komuniciranju. — Ljubljana, 1993«
Zlatko Jančič, Marketing — strategija menjave. — Ljubljana, 1990.
Zlatko Jančič, Teze za predavanja o marketingu kot družbenem procesu. - Ljubljana, 1993-
Philip Kotier, Marketing for nonprofit organizations. — 1982.
Kaoru Ishikawa, Kako celovito obvladati kakovost: japonska pot. — Ljubljana, 1987.
Kenneth Blanchard, Norman V. Pearle, Moč poštenega poslovanja. — Celje, 1993.
Naravna in kulturna dediščina slovenskega naroda. — Raziskovalni program inštitutov Slovenske akademije znanosti in umetnosti, Ljubljana, 1979.
Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti. - Ljubljana
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki