Tudi poslovno ime je kot zrcalo

Avtorji

  • Alenka Gložančev

DOI:

https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2753

Povzetek

Članek z naslovom Tudi poslovno ime je kot zrcalo podaja analizo konkretnega potencialnega imena (Ozara, nastalega po apelativu ozara), ki naj pokaže, ali izbrano ime oz. njegov motivacijski preplet sedmih parametrov ustreza poslovnemu imenu imanentni reklamni funkciji.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

The Discourse of Advertising. — London, 1993«

Tomo Korošec, Poglavja iz strukturalne analize slovenskega časopisnega stila. - Ljubljana, 1976.

Tomo Korošec, Zapiski s predavanj Jezik in stil oglaševanja.

Andrzej Lewandowski, Wspôlczesne polskie nazwy firmowe. — 1992.

Marin Mladenov, Novinarska stilistika. — I98O.

Stane Suhadolnik, Odnos med dolžino, obvestilnostjo in pogostnostjo besed. - Slavistična revija XX, 1972, št. 1 (str. 135-148).

Alenka Šivic-Dular, 0 ljudski etimologiji. — XXVI. seminar slovenskega jezika, literature in kulture (Zbornik predavanj), Ljubljana, 1990, str. I55-I7I.

L. S. Skol'nik - E. F. Tarasov, Jazyk ulicy. - Moskva, 1977.

Prenosi

Objavljeno

19.08.2015

Kako citirati

Gložančev, A. (2015). Tudi poslovno ime je kot zrcalo. Jezikoslovni Zapiski, 2(1). https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2753