Tudi poslovno ime je kot zrcalo
DOI:
https://doi.org/10.3986/jz.v2i1.2753Povzetek
Članek z naslovom Tudi poslovno ime je kot zrcalo podaja analizo konkretnega potencialnega imena (Ozara, nastalega po apelativu ozara), ki naj pokaže, ali izbrano ime oz. njegov motivacijski preplet sedmih parametrov ustreza poslovnemu imenu imanentni reklamni funkciji.Prenosi
Literatura
The Discourse of Advertising. — London, 1993«
Tomo Korošec, Poglavja iz strukturalne analize slovenskega časopisnega stila. - Ljubljana, 1976.
Tomo Korošec, Zapiski s predavanj Jezik in stil oglaševanja.
Andrzej Lewandowski, Wspôlczesne polskie nazwy firmowe. — 1992.
Marin Mladenov, Novinarska stilistika. — I98O.
Stane Suhadolnik, Odnos med dolžino, obvestilnostjo in pogostnostjo besed. - Slavistična revija XX, 1972, št. 1 (str. 135-148).
Alenka Šivic-Dular, 0 ljudski etimologiji. — XXVI. seminar slovenskega jezika, literature in kulture (Zbornik predavanj), Ljubljana, 1990, str. I55-I7I.
L. S. Skol'nik - E. F. Tarasov, Jazyk ulicy. - Moskva, 1977.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki