Poskus predstavitve odnosa do tujejezičnih imen slovenskih podjetij v luči statistične analize

Avtorji

  • Alenka Gložančev

DOI:

https://doi.org/10.3986/jz.v4i1.2723

Povzetek

V prispevku je opisan poskus predstavitve odnosa govorcev slovenskega jezika do tujejezičnih imen slovenskih podjetij v luči statistične analize. Gre za pilotsko raziskavo, ki skozi posamezne korake izbrane statistične metode podaja analizo in interpretacijo interdisciplinarno zasnovanega raziskovalnega pristopa k aktualni j ezikovnokultur ni problematiki.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

FERLIGOJ, Anuška, Razvrščanje v skupine - teorija in uporaba v družboslovju, Fakulteta za družbene vede, Ljubljana, 1989.

GLOŽANČEV, Alenka, Enobesedna imena slovenskih podjetij, Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU, Ljubljana, 1991.

GLOŽANČEV, Alenka, Enobesedna imena novejših, zasebnih podjetij v delu Ljubljane, Jezikoslovni zapiski 1, 1991, str. 87-98.

Izpolnjeni vprašalniki o odnosu do tujejezičnih imen slovenskih podjetij, Eksperti (17 doktorjev znanosti) z ZRC SAZU, Ljubljana, maj 1996.

SPLICHAL, Slavko, Analiza besedil, Statistična obravnava jezikovnih podatkov v družboslovnih raziskavah, Fakulteta za družbene vede Univerze v Ljubljani, Ljubljana, 1990.

SUPEK, Rudi, Ispitivanje javnog mnijenja, Zagreb, 1968.

Prenosi

Objavljeno

18.08.2015

Kako citirati

Gložančev, A. (2015). Poskus predstavitve odnosa do tujejezičnih imen slovenskih podjetij v luči statistične analize. Jezikoslovni Zapiski, 4(1). https://doi.org/10.3986/jz.v4i1.2723