Poskus predstavitve odnosa do tujejezičnih imen slovenskih podjetij v luči statistične analize
DOI:
https://doi.org/10.3986/jz.v4i1.2723Povzetek
V prispevku je opisan poskus predstavitve odnosa govorcev slovenskega jezika do tujejezičnih imen slovenskih podjetij v luči statistične analize. Gre za pilotsko raziskavo, ki skozi posamezne korake izbrane statistične metode podaja analizo in interpretacijo interdisciplinarno zasnovanega raziskovalnega pristopa k aktualni j ezikovnokultur ni problematiki.Prenosi
Literatura
FERLIGOJ, Anuška, Razvrščanje v skupine - teorija in uporaba v družboslovju, Fakulteta za družbene vede, Ljubljana, 1989.
GLOŽANČEV, Alenka, Enobesedna imena slovenskih podjetij, Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU, Ljubljana, 1991.
GLOŽANČEV, Alenka, Enobesedna imena novejših, zasebnih podjetij v delu Ljubljane, Jezikoslovni zapiski 1, 1991, str. 87-98.
Izpolnjeni vprašalniki o odnosu do tujejezičnih imen slovenskih podjetij, Eksperti (17 doktorjev znanosti) z ZRC SAZU, Ljubljana, maj 1996.
SPLICHAL, Slavko, Analiza besedil, Statistična obravnava jezikovnih podatkov v družboslovnih raziskavah, Fakulteta za družbene vede Univerze v Ljubljani, Ljubljana, 1990.
SUPEK, Rudi, Ispitivanje javnog mnijenja, Zagreb, 1968.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki