Pavlov’s Dog and the Liturgy: Listening and Recognition in Gregorian Chant / Pes Pavlova in liturgija: Poslušanje in prepoznavanje v gregorijanskem koralu

Avtorji

  • Karl Franz Prassl Umetniška univerza v Gradcu

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd09.1-2.15

Ključne besede:

gregorijanski koral, akustični spomin, kirial, glasbena teologija, gregorijanska semiologija

Povzetek

Glasba, še posebej gregorijanski koral, je v življenju srednjeveške Cerkve fungirala tudi kot množina akustičnih spominov na različne dogodke dneva, različne čase in priložnosti. Med primeri, ki v razpravi prikazujejo glasbeno zaznavo časa s teološkim sporočilom, so zvonjenje cerkvenih zvonov, melodije Kyrie eleison, obrazci za petje beril, melodije himen in nekateri drugi melodični obrazci.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2015-06-24

Kako citirati

Prassl, K. F. (2015). Pavlov’s Dog and the Liturgy: Listening and Recognition in Gregorian Chant / Pes Pavlova in liturgija: Poslušanje in prepoznavanje v gregorijanskem koralu. De Musica Disserenda, 9(1-2), 253–269. https://doi.org/10.3986/dmd09.1-2.15

Številka

Rubrike

PRISPEVKI