Pavlov’s Dog and the Liturgy: Listening and Recognition in Gregorian Chant / Pes Pavlova in liturgija: Poslušanje in prepoznavanje v gregorijanskem koralu
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd09.1-2.15Ključne besede:
gregorijanski koral, akustični spomin, kirial, glasbena teologija, gregorijanska semiologijaPovzetek
Glasba, še posebej gregorijanski koral, je v življenju srednjeveške Cerkve fungirala tudi kot množina akustičnih spominov na različne dogodke dneva, različne čase in priložnosti. Med primeri, ki v razpravi prikazujejo glasbeno zaznavo časa s teološkim sporočilom, so zvonjenje cerkvenih zvonov, melodije Kyrie eleison, obrazci za petje beril, melodije himen in nekateri drugi melodični obrazci.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-24
Kako citirati
Prassl, K. F. (2015). Pavlov’s Dog and the Liturgy: Listening and Recognition in Gregorian Chant / Pes Pavlova in liturgija: Poslušanje in prepoznavanje v gregorijanskem koralu. De Musica Disserenda, 9(1-2), 253–269. https://doi.org/10.3986/dmd09.1-2.15
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki