Ravnikovi glasbenoestetski nazori v kontekstu dveh kompozicijskih šol
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd06.2.06Ključne besede:
zgodovina slovenske glasbe, estetika glasbe, Janko Ravnik, Slavko Osterc, Lucijan Marija ŠkerjancPovzetek
V tridesetih letih prejšnjega stoletja je Janko Ravnik ustvarjalno obmolknil. V istem času sta se na domačih tleh izoblikovali dve šoli za kompozicijo, Osterčeva in Škerjančeva. Članek preverja, ali je molk nemara nastal kot posledica (ne)sprejemanja Osterčevih estetskih in kompozicijskih idej.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-22
Kako citirati
Bogunović Hočevar, K. (2015). Ravnikovi glasbenoestetski nazori v kontekstu dveh kompozicijskih šol. De Musica Disserenda, 6(2), 85–99. https://doi.org/10.3986/dmd06.2.06
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki