"Tönend bewegte Formen" oder "seelischer Ausdruck": zu einer musikästhetischen Streitfrage im 19. Jahrhundert / "Tonsko gibljive oblike" ali "izraz duše". O spornem glasbenoestetskem vprašanju v 19. stoletju

Avtorji

  • Barbara Boisits Avstrijska akademija znanosti

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd02.2.04

Ključne besede:

glasbena estetika, poetična ideja, Eduard Hanslick, August Wilhelm Ambros, Robert Zimmermann

Povzetek

Članek primerja Hanslickovo knjigo O glasbeno lepem (1854) z delom Die Grenzen der Musik und Poesie (1855) Augusta Wilhelma Ambrosa. Medtem ko Hanslick enkratnost glasbe vidi v njeni popolni avtonomnosti, poskuša Ambros najti skupne točke z drugimi umetnostmi in glasbo umestiti v duh svojega časa.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2015-06-09

Kako citirati

Boisits, B. (2015). "Tönend bewegte Formen" oder "seelischer Ausdruck": zu einer musikästhetischen Streitfrage im 19. Jahrhundert / "Tonsko gibljive oblike" ali "izraz duše". O spornem glasbenoestetskem vprašanju v 19. stoletju. De Musica Disserenda, 2(2), 43–52. https://doi.org/10.3986/dmd02.2.04

Številka

Rubrike

PRISPEVKI