Samospev v glasbeni kulturi druge polovice 19. stoletja na Slovenskem: prispevek k zgodovini recepcije

Avtorji

  • Nataša Cigoj Krstulović

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd02.1.01

Ključne besede:

samospev v 19. stoletju, recepcija glasbe, Slovenija

Povzetek

Recepcija izvirnih samospevov v drugi polovici 19. stoletja na Slovenskem je temeljila na vzorcu, ki se do konca stoletja ni bistveno spremenil. Na sprejemanje glasbe, njeno učinkovanje in vrednotenje je negativno vplivala čitalniška ideologija. Recepcija je recipročno vplivala zaviralno tudi na kompozicijsko-tehnični in stilni razvoj zvrsti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Nataša Cigoj Krstulović

Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti

Prenosi

Objavljeno

2015-06-09

Kako citirati

Cigoj Krstulović, N. (2015). Samospev v glasbeni kulturi druge polovice 19. stoletja na Slovenskem: prispevek k zgodovini recepcije. De Musica Disserenda, 2(1), 7–30. https://doi.org/10.3986/dmd02.1.01

Številka

Rubrike

PRISPEVKI