Trije Kyrie – Dolarjev skladateljski vzorec

Avtorji

  • Tomaž Faganel

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd01.1-2.02

Ključne besede:

glasbena analiza, glasbena gramatika, modalnost, heksakordalnost

Povzetek

Trije Kyrie iz maš Janeza Krstnika Dolarja (1621–1673) potrjujejo skladateljev izčiščen skladateljski postopek in poglobljeno glasbeno gramatiko. Njun okvir je razvidna poznorenesančna fuga, njena glasbena vsebina pa temelji na kompleksnem glasbeno-mišljenjskem redu časa, na glasbenem jeziku, ki se že osvobaja starega razvejanega sveta heksakordov, pomensko pa je vsestransko še trdno zasidran v modalnem okviru.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tomaž Faganel

Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti

Prenosi

Objavljeno

2015-05-29

Kako citirati

Faganel, T. (2015). Trije Kyrie – Dolarjev skladateljski vzorec. De Musica Disserenda, 1(1-2), 29–60. https://doi.org/10.3986/dmd01.1-2.02

Številka

Rubrike

PRISPEVKI