Pavlov’s Dog and the Liturgy: Listening and Recognition in Gregorian Chant / Pes Pavlova in liturgija: Poslušanje in prepoznavanje v gregorijanskem koralu

Karl Franz Prassl

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd09.1-2.15

Povzetek

Glasba, še posebej gregorijanski koral, je v življenju srednjeveške Cerkve fungirala tudi kot množina akustičnih spominov na različne dogodke dneva, različne čase in priložnosti. Med primeri, ki v razpravi prikazujejo glasbeno zaznavo časa s teološkim sporočilom, so zvonjenje cerkvenih zvonov, melodije Kyrie eleison, obrazci za petje beril, melodije himen in nekateri drugi melodični obrazci.

Ključne besede

gregorijanski koral; akustični spomin; kirial; glasbena teologija; gregorijanska semiologija

Celotno besedilo:

PDF (English)

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd09.1-2.15

Avtorske pravice (c) 2019 De musica disserenda

##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##

Za nemoteno delovanje spletna stran uporablja piškotek za čas trajanja seje. Po končani seje se piškotek izbriše.