Hans Gerstner (1851–1939) in koncept nacionalne glasbene kulture
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd06.2.04Ključne besede:
Hans Gerstner, koncept nacionalne glasbene kulture, druga polovica 19. stoletja, začetek 20. stoletja, češki glasbenikiPovzetek
Pričujoči prispevek se osredotoča na delovanje Hansa Gerstnerja, enega najpomembnejših glasbenikov, ki so na Slovensko prišli iz čeških dežel. Ob obravnavi Gerstnerjevega življenja in dela, ki je predvsem posledica njegovega novo odkritega dnevnika, se med drugim zastavlja vprašanje o ustreznosti nekaterih kasnejših glasbenozgodovinskih interpretacij glasbenega dogajanja druge polovice 19. in začetka 20. stoletja na Slovenskem. Slednje so predvsem sledile t. i. konceptu nacionalne glasbene kulture. Tako se vedno bolj kaže potreba po reinterpretaciji nekaterih glasbenozgodovinskih poglavij iz omenjenega obdobja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-22
Kako citirati
Weiss, J. (2015). Hans Gerstner (1851–1939) in koncept nacionalne glasbene kulture. De Musica Disserenda, 6(2), 55–70. https://doi.org/10.3986/dmd06.2.04
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki