Duh in črka glasbe

Avtorji

  • Matjaž Barbo Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd05.1.04

Ključne besede:

estetika glasbe, glasbena hermenevtika, semiotika glasbe, koncept dela

Povzetek

V 19. stoletju je podčrtano nasprotje med glasbenim tekstom in njegovo izvedbo. Zdi se, da se v kontrastu med neulovljivim, vsem umetnostim enakim duhom ter črko glasbenega teksta kažejo stara nasprotja, ki jih čas s poudarjeno individualizacijo glasbenega dela še poglablja. Estetska normativnost glasbenega dela je uveljavila navidezni koncept samoregulirajoče avtonomnosti, ki pa vendar opozarja, da se glasba morda nikoli ni zares odrekla zunanjemu referenčnemu sistemu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

2015-06-20

Kako citirati

Barbo, M. (2015). Duh in črka glasbe. De Musica Disserenda, 5(1), 43–49. https://doi.org/10.3986/dmd05.1.04

Številka

Rubrike

PRISPEVKI