From comments on the chants to comments on the script / Od komentarjev petja do komentarjev zapisa
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd04.1.02Ključne besede:
rusko obredno petje, ruska notacija, A. MezenezPovzetek
Razprava obravnava reformo Aleksandra Mezeneza (druga pol. 17. stol.) in se osredotoča predvsem na razmerje med poimenovanjem tonov in poudarkom. Odkrite možnosti dvodimenzionalnega predstavljanja lestvice močno večajo število možnih transkripcij, hkrati pa tudi nakazujejo stenografska načela. Notacijska znamenja so nujno večpomenska, s čimer ustrezajo spreminjajočim se potrebam prozodičnega sosledja, omogočajo pravi način izgovarjave in pomensko neokrnjenost petih besed. Prepričanje, da obstoji le ena lestvica, je prikrilo prilagodljivost petja in predstavlja resno oviro pri transkribiranju.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-15
Kako citirati
Jaropolov, A. (2015). From comments on the chants to comments on the script / Od komentarjev petja do komentarjev zapisa. De Musica Disserenda, 4(1), 23–34. https://doi.org/10.3986/dmd04.1.02
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki