Responsory tones at Klosterneuburg / Responzorijski psalmodični obrazci v Klosterneuburgu
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd04.1.01Ključne besede:
gregorijanski koral, responzorij, melodične formulePovzetek
Čeprav so obrazci, postavljajo verzi velikih responzorijev srednjeveškega oficija določena vprašanja v zvezi z identifikacijo in klasifikacijo. Nekateri kažejo takšno sestavo melodičnih figur, ki nakazuje modalno povezanost z responzorijem, vendar so različni od standardnih obrazcev (tonov); nekateri so podobni standardnim obrazcem, vendar se na kadenčnih in drugih pomembnih mestih odklanjajo od njih; slednjič se drugi zdijo sestavljeni na novo. Ob študiju treh antifonalov iz 12. oz. 14. stol. iz opatije Klosterneuburg so bile identificirane tiste melodične značilnosti, ki jih je mogoče opaziti v večini responzorijskih obrazcev iz imenovanega samostanskega središča. Da bi bilo mogoče bolje razumeti standardne obrazce in njihove variante, so bile v nadaljevanju pregledane nekatere bolj razvejane melodije responzorijskih verzov, kot so se pele v Klosterneuburgu.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-15
Kako citirati
Lacoste, D. (2015). Responsory tones at Klosterneuburg / Responzorijski psalmodični obrazci v Klosterneuburgu. De Musica Disserenda, 4(1), 7–22. https://doi.org/10.3986/dmd04.1.01
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki