The afterlife of a tradition: European music and Irish literature in the nineteenth century / Ohranjanje tradicije: evropska glasba in irska literatura v devetnajstem stoletju
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd02.2.09Ključne besede:
Irska, Thomas Moore, Charles Villiers Stanford, Robert Schumann, Lalla RookhPovzetek
Prisotnost irske književnosti v evropski umetnosti devetnajstega stoletja doslej še ni bila ustrezno raziskana. Njeno prisotnost vzorčno predstavlja Schumannova uglasbitev pesmi Lalla Rookh (Das Paradies und die Peri, 1843) Thomasa Moora, ki jo je potrebno razumeti ločeno od zgodnejših poskusov skladateljev, kot je bil Beethoven, ki je tradicionalne irske melodije preprosto priredil za glas in klavir.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-09
Kako citirati
White, H. (2015). The afterlife of a tradition: European music and Irish literature in the nineteenth century / Ohranjanje tradicije: evropska glasba in irska literatura v devetnajstem stoletju. De Musica Disserenda, 2(2), 107–119. https://doi.org/10.3986/dmd02.2.09
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki