Od perfekcije do menzure: Francova in Vitryjeva zamisel ritma
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd02.1.06Ključne besede:
glasbena teorija 13. stoletja, ritem, perfekcija, menzuraPovzetek
Primerjalno branje Francovega traktata Ars cantus mensurabilis ter nekdaj Vitryju pripisanega traktata Ars nova nazorno kaže prehod od tridobnega, v smislu perfekcij zamišljenega ritma, izpeljanega iz modalnega sistema, k sistemu menzur.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-09
Kako citirati
Snoj, J. (2015). Od perfekcije do menzure: Francova in Vitryjeva zamisel ritma. De Musica Disserenda, 2(1), 113–129. https://doi.org/10.3986/dmd02.1.06
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki