Didaktični priročniki in poučevanje klavirja v prvi polovici 19. stoletja v Ljubljani

Nataša Cigoj Krstulović

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd08.2.02

Povzetek

Didaktični priročniki za učenje klavirja iz prve polovice 19. stoletja, ki jih hranita Narodna in univerzitetna knjižnica in knjižnica Akademije za glasbo v Ljubljani, so eden izmed virov za prepoznavanje vplivov dunajske klavirske šole na poučevanje na Kranjskem. Časopisno gradivo razkriva še druge pokazatelje za uveljavitev klavirja v družabnem življenju ljubljanskih meščanov v tem času: ponudbo inštrumentov in klavirskih skladb za domače muziciranje ter možnosti zasebnega učenja klavirja.

Ključne besede

klavirska glasba; devetnajsto stoletje; Ljubljana; poučevanje klavirja; didaktični priročniki

Celotno besedilo:

PDF

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd08.2.02

Avtorske pravice (c) 2019 De musica disserenda

##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##

Za nemoteno delovanje spletna stran uporablja piškotek za čas trajanja seje. Po končani seje se piškotek izbriše.