Sudbina nacionalnih historiografija u globalnom kontekstu

Eva Sedak

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd08.2.01

Povzetek

V evrocentristično usmerjenih zgodovinah glasbe so imele nacionalne glasbene kulture podrejeno vlogo. V drugi polovici 20. stoletja je proces globalizacije bistveno spremenil razmerja med centrom in periferijo ter relativiziral pojem nacionalnega. V novih razmerah je treba najti novo glasbenozgodovinopisno paradigmo, ki bo zajela vso kompleksnost odnosov in aspektov, kot jih v zgodovini glasbe prepoznava sodobna teoretična misel.

Ključne besede

glasbeno zgodovinopisje; nacionalne glasbene kulture; globalizacija v glasbi

Celotno besedilo:

PDF

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd08.2.01

Avtorske pravice (c) 2019 De musica disserenda

##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##

Za nemoteno delovanje spletna stran uporablja piškotek za čas trajanja seje. Po končani seje se piškotek izbriše.