Trajnostno vključevanje v kulturne dejavnosti – razvoj načrtnih dejavnosti za ozaveščanje občinstva: spoznanja iz Slovenije
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd21.2.02Ključne besede:
Festival Radovljica, stara glasba, delavnica za občinstvo, komunikacijske strategije, izobraževalni koncertiPovzetek
Razprava se ukvarja z vprašanjem o tem, kako je mogoče muzikološke raziskave učinkovito posredovati širšemu občinstvu. Predlaga inovativne strategije ozaveščanja, pri čemer za primer vzame delavnico »Od zapisa do odra«, ki je potekala v okviru 42. Festivala Radovljica 2024. Na podlagi analize povratnih informacij občinstva in evropskih dejavnosti ozaveščanja predlaga različne metode, vključno s tematskimi dejavnostmi in izobraževalnimi programi, za spodbujanje trajnostne pritegnitve občinstva in pomena za kulturo.
Prenosi
Literatura
Ballantyne, Julie, Roy Ballantyne and Jan Packer. “Designing and Managing Music Festival Experiences to Enhance Attendees’ Psychological and Social Benefits”. Musicae Scientiae 18, no. 1 (2014): 65–83. https://doi.org/10.1177/102986491351184.
Chiya, Amos. “The Role of Rural Music Festivals in Community Resilience, Resourcefulness, and Well-being”. The International Journal of Social Sustainability in Economic, Social, and Cultural Context 21, no. 1 (2025): 25–50. https://doi.org/10.18848/2325-1115/CGP/v21i01/25-50.
Čekrlija, Saša, and Milić, Zlatibor. “The Significance of Tourist Consumption from the Perspective of Organizing Music Festivals”. SCIENCE International Journal 3, no. 1 (2024): 133–137. https://doi.org/10.35120/sciencej0301133c.
Falassi, Alessandro. “Festival: Definition and Morphology”. In Time Out of Time: Essays on the Festival, edited by Alessandro Falassi, 1–10. Albuquerque: University of New Mexico Press, 1987.
Finkel, Rebecca, and Louise Platt. “Cultural Festivals and the City”. Geography Compass 14, no. 9 (2020): 1–21. https://doi.org/10.1111/gec3.12498.
Kinnunen, Maarit. “Total Festival Experience: A Mixed Methods Research Approach to Consumer Experiences in Finnish Cultural Festivals”. PhD diss., Lapin yliopisto, 2018.
Levaux, Christophe, Philippe Vendrix and Adam Whittaker, eds. Historical Musicology in European Universities, Research Organisations and Scientific Academies: A Preliminary Survey. Project report. Brussels, 2025. https://zenodo.org/records/14621706.
Puentes-Blanco, Andrea, Metoda Kokole, Philippe Vendrix, María Gembero-Ustárroz, Rebecca Herissone, Christian Troelsgård, Klemen Grabnar, Birgit Lodes, Kateryna Schöning and Vilena Vrbanić. “The Monumental Edition in the Digital Age: Creating a Sustainable Future”. Journal of New Music Research 53, nos. 3–4 (2024): 312–324. https://doi.org/10.1080/09298215.2024.2373998.
Qin, Tian, and Iago Campello Álvarez. “Disseminating Early Music: Reaching beyond Traditional Fans – A Study on Early Music Dissemination, Festivals, and Audience Participation”. De Musica disserenda 21, no. 2 (2025). https://doi.org/10.3986/dmd21.2.03.
Roselló Cerezuela, David. Diseño y evaluación de proyectos culturales: de la idea a la acción. Barcelona: Ariel, 2007.
Zarotis, George F. “Event Management and Marketing in Tourism”. Global Academic Journal Humanity Social Sciences 3, no. 2 (2021): 75–81. https://doi.org/10.36348/gajhss.2021.v03i02.001.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki
