Austrian musicology after World War II / Avstrijska muzikologija po drugi svetovni vojni

Barbara Boisits

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd08.1.07

Povzetek

V primerjavi s povojno muzikologijo v Avstriji, ki je bila trdno v rokah Ericha Schenka, je njen sedanji položaj precej drugačen. Poleg muzikoloških inštitutov na štirih univerzah in na Avstrijski akademiji znanosti nastajajo še nove institucije, zlasti na univerzah za glasbo in upodabljajoče umetnosti in v okviru zasebnih družb in ustanov, ki vodijo raznovrstne raziskovalne projekte. Še vedno je prisoten poudarek na raziskovanju zgodovine glasbe v Avstriji, vendar z vedno večjim zavedanjem problemov, ki jih vključuje nacionalna zgodovina glasbe.

Ključne besede

Erich Schenk; Kurt Blaukopf; Harald Kaufmann; Rudolf Flotzinger; Gernot Gruber; glasbena zgodovina Avstrije; avstrijski glasbeni leksikon; glasba - identiteta - prostor

Celotno besedilo:

PDF (English)

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd08.1.07

Avtorske pravice (c) 2019 De musica disserenda

##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##

Za nemoteno delovanje spletna stran uporablja piškotek za čas trajanja seje. Po končani seje se piškotek izbriše.