Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji
DOI:
https://doi.org/10.3986/dmd07.2.06Ključne besede:
oficijska psalmodija, kartuzijanski glasbeni rokopisi, akvitanski glasbeni rokopisiPovzetek
Dva kartuzijanska antifonarja iz 13. stoletja imata v 8. tonu posebno intonacijo f-a-c1 namesto širše uveljavljene intonacije g-a-c1. Razprava poskuša osvetliti vprašanja: 1. Ali je intonacija f-a-c1 v 8. tonu prisotna samo v teh dveh ali pa v več kartuzijanskih glasbenih rokopisih? 2. Ali so kartuzijanski glasbeni rokopisi pri uporabi omenjene intonacije povezani s kako drugo tradicijo? 3. V katerem času je bila intonacija f-a-c1 v kartuzijanskih rokopisih najbolj razširjena?Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2015-06-23
Kako citirati
Šter, K. (2015). Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji. De Musica Disserenda, 7(2), 75–93. https://doi.org/10.3986/dmd07.2.06
Številka
Rubrike
PRISPEVKI
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki