Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji

Avtorji

  • Katarina Šter

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd07.2.06

Ključne besede:

oficijska psalmodija, kartuzijanski glasbeni rokopisi, akvitanski glasbeni rokopisi

Povzetek

Dva kartuzijanska antifonarja iz 13. stoletja imata v 8. tonu posebno intonacijo f-a-c1 namesto širše uveljavljene intonacije g-a-c1. Razprava poskuša osvetliti vprašanja: 1. Ali je intonacija f-a-c1 v 8. tonu prisotna samo v teh dveh ali pa v več kartuzijanskih glasbenih rokopisih? 2. Ali so kartuzijanski glasbeni rokopisi pri uporabi omenjene intonacije povezani s kako drugo tradicijo? 3. V katerem času je bila intonacija f-a-c1 v kartuzijanskih rokopisih najbolj razširjena?

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Katarina Šter

Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti

Prenosi

Objavljeno

2015-06-23

Kako citirati

Šter, K. (2015). Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji. De Musica Disserenda, 7(2), 75–93. https://doi.org/10.3986/dmd07.2.06

Številka

Rubrike

PRISPEVKI