Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji

Katarina Šter

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd07.2.06

Povzetek

Dva kartuzijanska antifonarja iz 13. stoletja imata v 8. tonu posebno intonacijo f-a-c1 namesto širše uveljavljene intonacije g-a-c1. Razprava poskuša osvetliti vprašanja: 1. Ali je intonacija f-a-c1 v 8. tonu prisotna samo v teh dveh ali pa v več kartuzijanskih glasbenih rokopisih? 2. Ali so kartuzijanski glasbeni rokopisi pri uporabi omenjene intonacije povezani s kako drugo tradicijo? 3. V katerem času je bila intonacija f-a-c1 v kartuzijanskih rokopisih najbolj razširjena?

Ključne besede

oficijska psalmodija; kartuzijanski glasbeni rokopisi; akvitanski glasbeni rokopisi

Celotno besedilo:

PDF

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd07.2.06

Avtorske pravice (c) 2019 De musica disserenda

##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##

Za nemoteno delovanje spletna stran uporablja piškotek za čas trajanja seje. Po končani seje se piškotek izbriše.