Ancora sui goûts réunis: Michele Mascitti, Giovanni Antonio Guido e l’eredità ... / Še o »združenih okusih«: Michele Mascitti, Giovanni Antonio Guido in dediščina Corellija in Vivaldija na Francoskem v prvi polovici 18. stoletja

Barbara Nestola

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd07.1.04

Povzetek

Obravnavan je proces sprejemanja italijanske inštrumentalne glasbe v Franciji v prvih desetletjih 18. stoletja. Pregledu razširjenosti glasbenih del Corellija in Vivaldija – italijanskih skladateljev, katerih vpliv v Franciji je bil v tistem času najtrajnejši – v obliki notnih izdaj in glasbenih izvedb sledi obravnava glasbe Michela Mascittija in Antonia Guida, ki pokaže prispevek teh dveh avtorjev k razvoju sonate in solističnega koncerta.

Ključne besede

18. stoletje; violinska sonata; solistični koncert; italijanski vpliv; glasbene izdaje; izvedbe; glasbeno pokroviteljstvo; Concert spirituel; Antonio Vivaldi; Archangelo Corelli; Michelle Mascitti; Antonio Guido

Celotno besedilo:

PDF (English)

DOI: https://doi.org/10.3986/dmd07.1.04

Avtorske pravice (c) 2019 De musica disserenda

##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##

Za nemoteno delovanje spletna stran uporablja piškotek za čas trajanja seje. Po končani seje se piškotek izbriše.