Ancora sui goûts réunis: Michele Mascitti, Giovanni Antonio Guido e l’eredità ... / Še o »združenih okusih«: Michele Mascitti, Giovanni Antonio Guido in dediščina Corellija in Vivaldija na Francoskem v prvi polovici 18. stoletja

Avtorji

  • Barbara Nestola Centre de Musique Baroque de Versailles

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd07.1.04

Ključne besede:

18. stoletje, violinska sonata, solistični koncert, italijanski vpliv, glasbene izdaje, izvedbe, glasbeno pokroviteljstvo, Concert spirituel, Antonio Vivaldi, Archangelo Corelli, Michelle Mascitti, Antonio Guido

Povzetek

Obravnavan je proces sprejemanja italijanske inštrumentalne glasbe v Franciji v prvih desetletjih 18. stoletja. Pregledu razširjenosti glasbenih del Corellija in Vivaldija – italijanskih skladateljev, katerih vpliv v Franciji je bil v tistem času najtrajnejši – v obliki notnih izdaj in glasbenih izvedb sledi obravnava glasbe Michela Mascittija in Antonia Guida, ki pokaže prispevek teh dveh avtorjev k razvoju sonate in solističnega koncerta.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2015-06-23

Kako citirati

Nestola, B. (2015). Ancora sui goûts réunis: Michele Mascitti, Giovanni Antonio Guido e l’eredità . / Še o »združenih okusih«: Michele Mascitti, Giovanni Antonio Guido in dediščina Corellija in Vivaldija na Francoskem v prvi polovici 18. stoletja. De Musica Disserenda, 7(1), 69–84. https://doi.org/10.3986/dmd07.1.04

Številka

Rubrike

PRISPEVKI