Motivi obiskovalcev wellness centrov v Sloveniji
DOI:
https://doi.org/10.3986/AGS.723Ključne besede:
geografija, turizem, motivi obiska, zdrav način življenja, koristniki storitve, wellness centri, SlovenijaPovzetek
Beseda wellness se navezuje na splošno počutje posameznika, ki priča o ravnovesju med posameznikovim umom, telesom in dušo. Wellness centri so dandanes nepogrešljiv del hotelske ponudbe za vse goste, ki obiščejo tovrstne centre z različnimi motivi. Namen te študije je raziskati značilnosti zdravega življenjskega okolja ter motivacijske faktorje obiskovalcev wellness centrov v Sloveniji. Cilji te študije so opredeliti motivacijske dejavnike turistov, ki se odločijo obiskati wellness centre, raziskati razmerje med navadami turistov, ki se dotikajo zdravega načina življenja, in motivacijskimi dejavniki za obisk wellness centrov v Sloveniji.
Prenosi
Literatura
Ažman Momirski, L., Kladnik, D. 2009: Terraced landscapes in Slovenia. Acta geographica Slovenica 49-1. DOI: http://dx.doi.org/10.3986/AGS49101
Azman, I., Chan, J. 2010: Health and spa tourism business: tourists’ profiles and motivational factors. Internet: www.ttraeuropeconference.com (8. 11. 2012).
Bansal, H., Eiselt, H. A. 2004: Exploratory research of tourist motivations and planning. Tourism management 25. DOI: http://dx.doi.org/10.1016/S0261-5177(03)00135-3
Blešić, I., Wallranbestein, K., Dević, M. 2008: Motivation of Novi Sad (Vojvodina, Serbia) visitors out of the tourst season. Geographica Pannonica 12-1.
Cohen, J. 1988: Statistical power analysis for the behavioral sicences. New York.
Chen, J. S., Prebensen, N., Huan, T. C. 2008: Determining the motivation of wellness travelers. Anatolia 19-1. DOI: http://dx.doi.org/10.1080/13032917.2008.9687056
Dunn, H. 1959: High level wellness for man and society. American journal of public health 49-6. DOI: http://dx.doi.org/10.2105/ajph.49.6.786
Gojčič, S. 2011: Trendi v velneškem in ekološkem turizmu. Fakulteta za komercialne in poslovne vede. Celje.
González, A. M., Bello, L. 2002: The construct “lifestyle” in market segmentation: The behaviour of tourist consumers. European journal of marketing 36, 1-2. DOI: http://dx.doi.org/10.1108/03090560210412700
Horvat, U. 2000: Razvoj in učinki turizma v Rogaški Slatini. Geografija Slovenije 4. Ljubljana.
Internet 1: http://www.archdaily.com/62814/orhidelia-wellness-enota/orhidelia-11 (10. 5. 2014).
Internet 2: http://www.wellnesstourismworldwide.com (16. 7. 2011).
Internet 3: http://www.odeontravel.rs/katalozi/Odeon_katalog_wellness_spa.pdf (10. 5. 2014).
Kim, B., Batra, A. 2000: Healthy-living behavior status and motivational characteristics of foreign tourists to visit wellness facilities in Bangkok. Graduate school of business, Assumption University. Bangkok.
Kim, S., Lee, C. 2002: Push and pull relationships. Annals of tourism research 29-1. DOI: http://dx.doi.org/10.1016/s0160-7383(01)00043-3
Košić, K. 2011: Banjski, zdravstveni i relaksacioni turizam (skripta). Prirodno matematicki fakultet. Novi Sad.
Mihić, S. 2009: Velnes centri Slovenije i njihov uticaj na kvalitet života. Turističko poslovanje 3. Visoka turistička škola strukovnih studija. Beograd.
Page, S. J., Connell, J. 2006: Tourism a modern synthesis. London.
SURS 2014. Statistični urad Republike Slovenije. Internet: http://www.stat.si/obcinevstevilkah/Vsebina.aspx?leto=2011&ClanekNaslov=TurizemKraji (16. 1. 2014).
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Milica Rančić, Ivana Blešić, Jasmina Đorđević, David Bole
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.