Stališča (bodočih) pedagoških delavcev kot temelj kakovostnega vključevanja otrok priseljencev

Avtorji

  • Irena Lesar edagoška fakulteta v Ljubljani, Kardeljeva pl. 16, SI-1000 Ljubljana
  • Ivana Majcen OŠ Tončke Čeč Trbovlje, Keršičeva cesta 50, SI-1420 Trbovlje
  • Anja Podlesek Oddelek za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.3986/dd.2020.2.09

Ključne besede:

stališča, medkulturnost, otroci priseljenci, inkluzivnost

Povzetek

Glede na sodobne dokumente in smernice tako na nacionalni kot na ravni EU je treba razmišljati o udejanjanju koncepta inkluzivnosti kot transformacije šolskega sistema, ki vključuje tudi načelo medkulturnosti. Prispevek analizira stališča (bodočih) pedagoških delavcev do načinov vključevanja otrok priseljencev v šolski sistem. V raziskavi so študenti (n = 411) izražali manj negativna stališča do otrok priseljencev ter bolj pozitivna stališča do kulturne raznolikosti in pomoči otrokom priseljencem kot pedagoški delavci (n = 763). V članku so predstavljeni nekateri razlogi za dobljene ugotovitve in možnosti vplivanja na spremembo nekonstruktivnih stališč strokovnih delavcev v šolstvu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

2020-08-04

Kako citirati

Lesar, I., Majcen, I., & Podlesek, A. (2020). Stališča (bodočih) pedagoških delavcev kot temelj kakovostnega vključevanja otrok priseljencev. Dve Domovini, (52). https://doi.org/10.3986/dd.2020.2.09

Številka

Rubrike

Članki