Kakšen čudovit fašizem: prisvajanje Realnega pri Larsu Von Trierju in Dogmi 95

Avtorji

  • Nataša Govedić

Ključne besede:

realno, dokumentarna filmska naracija, estetski sistem reerezentacije

Povzetek

DOGMA 95 sta njegova ustanovitelja (Lars Von Trier in Thomas Vinterberg) v marsikaterem pogledu zasnovala in predstavila kot poziv k obratu od tradicionalne ali fikcijske filmske pripovedi k okvirom dokumentarne filmske pripovedi znotraj tradicionalne kinematografije: k Realnemu. Kot nerealne sta pojmovala žanrski film, tehnološko napredno filmsko montažo, hollywoodski ideološki, ekonomski in estetski sistem reprezentacije. Ali z bolj utopičnimi besedami, DOGMA 95 se je sprva skušala odrešiti omejitev komercialne filmske zgodovine in logike umetnosti kot retoričnega znaka.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2016-01-10

Kako citirati

Govedić, N. (2016). Kakšen čudovit fašizem: prisvajanje Realnega pri Larsu Von Trierju in Dogmi 95. Filozofski Vestnik, 23(2). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/3505

Številka

Rubrike

Articles