Kakšen čudovit fašizem: prisvajanje Realnega pri Larsu Von Trierju in Dogmi 95
Ključne besede:
realno, dokumentarna filmska naracija, estetski sistem reerezentacijePovzetek
DOGMA 95 sta njegova ustanovitelja (Lars Von Trier in Thomas Vinterberg) v marsikaterem pogledu zasnovala in predstavila kot poziv k obratu od tradicionalne ali fikcijske filmske pripovedi k okvirom dokumentarne filmske pripovedi znotraj tradicionalne kinematografije: k Realnemu. Kot nerealne sta pojmovala žanrski film, tehnološko napredno filmsko montažo, hollywoodski ideološki, ekonomski in estetski sistem reprezentacije. Ali z bolj utopičnimi besedami, DOGMA 95 se je sprva skušala odrešiti omejitev komercialne filmske zgodovine in logike umetnosti kot retoričnega znaka.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2016-01-10
Kako citirati
Govedić, N. (2016). Kakšen čudovit fašizem: prisvajanje Realnega pri Larsu Von Trierju in Dogmi 95. Filozofski Vestnik, 23(2). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/3505
Številka
Rubrike
Articles
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki