Klepet s klepetavimi predmeti. Uvod v tematski sklop
Ključne besede:
predmeti, materialna kultura, kultura, družbeni odnosi, jezikPovzetek
Klepetavi predmeti so postavljeni na mesto osrednjega interpretativnega orodja v razumevanju družbe, družbenih odnosov, kulture. A takšen zastavek nas ne sme zavesti. Klepetavi predmeti se ne nanašajo le na določeno skupino, ampak so tudi konstituitivni del družbenih odnosov. Materialna kultura, kot jo poskuša konceptualizirati to uvodno besedilo, torej ni zgolj nekakšen medij za socialne odnose, ampak je sestavni del družbenih odnosov.
Prenosi
Literatura
Appadurai, Arjun (1986). Introduction: Commodities and the Politics of Value. The Social Life of Things. Commodities in Cultural Perspective (ur. Arjun Appadurai). Cambridge in New York: Cambridge University Press, 3–63.
Bourdieu, Pierre (2002). Praktični čut I, II. Ljubljana: Studia Humanitatis.
Douglas, Mary in Baron Isherwood (1980). The World of Goods: Towards an Anthropology of Consumption. London in New York: Routledge.
Miller, Daniel (1987). Material Culture and Mass Consumption. Oxford in New York: Blackwell.
Miller, Daniel (1994). Artefacts and the Meaning of Things. Companion Encyclopedia of Anthropology (ur. Tim Ingold). London in New York: Routledge, 396–419.
Miller, Daniel (1998). Why some things matter. Material cultures. Why some things matter (ur. Daniel Miller). London: UCL Press, 3–21.
Wittgenstein, Ludwig (1980). Filozofska iztraživanja. Nolit: Beograd.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki