Modernizem brez meja
Ključne besede:
Charles Baudelaire, Okwui Enwezor, domorodna umetnost, postkolonializem, primitivizemPovzetek
V nedavni preteklosti so se revizionistične zgodovine trudile premestiti modernizem glede na današnji postkolonialni globalizem. Ob tem ko pričujoči esej poskuša oceniti tak revizionizem, se loteva metafizike modernizma skozi optiko svoji drugih – še posebej svojega drugega, ki je domorodska umetnost – v dveh zaključnih trenutkih. Prvi je ob rojstvu modernizma, v svetovljanski kritiki kritika in pesnika Charlesa Baudelaira, čigar teorija o modernité na splošno velja za prototip klasičnega zahodnega modernizma. Drugi zaključni trenutek je v prehodnem času modernizma, v glavnem v vplivni postkolonialni kritiki Okwuija Enwezorja. Slednji je zaradi želje po osvoboditvi afriškega modernizma pričel z ambicioznim projektom rekonfiguriranja (prekartiranja) projekta modernosti v luči postkolonialnega globalizma, kot da bi, tako kot Bourriaud, hotel »ustvariti obliko modernizma za 21. stoletje«.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki