Kitajski internetni film in njegov industrijski razvoj

Avtorji

  • Qingben Li Institute for Arts Education, Hangzhou Normal University

Ključne besede:

mikrofilm, socialistična kulturna proizvodnja, en pas in ena cesta

Povzetek

V zadnjih desetih letih je kitajski mikrofilmski žanr hitro napredoval zaradi tehnoloških sprememb povezanih z intermedialnimi praksami. Z osredotočenjem na tri zvrsti mikrofilmske proizvodnje bomo poskušali raziskati nekatere značilnosti kitajskega mikrofilmskega žanra. Ta članek uporabi film Primer umora, ki ga je sprožil na pari kuhan cmok, kot prvo zvrst mikrofilma, ki je parodija na film Wuji. Drugi zadeva zaroto, vključno z intertekstualno in intermedijsko. Ponazorili ga bomo z mikrofilmoma Neizogibno in Edina izbira. Zadnja zvrst mikrofilmske proizvodnje se osredotoča na socialno pomoč, predstavlja pa ga naslov Osrečil te bom, ko odrastem. Vse te produkcije postavljajo pod vprašaj usklajevanje in harmonizacijo spopada, ki vznikne med socialno državo na eni strani in tržno učinkovitostjo na drugi. Avtor je prepričan, da bo kitajska mikrofilmska proizvodnja regulirana po kitajskem modelu socialistične kulturne proizvodnje, ki se razlikuje od časa, ko je vlada vse vodila s planskim gospodarstvom, se pa tudi razlikuje od modelov kulturne politike na Zahodu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2019-12-31

Kako citirati

Li, Q. (2019). Kitajski internetni film in njegov industrijski razvoj. Filozofski Vestnik, 40(3). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/8130