Kitajski internetni film in njegov industrijski razvoj
Ključne besede:
mikrofilm, socialistična kulturna proizvodnja, en pas in ena cestaPovzetek
V zadnjih desetih letih je kitajski mikrofilmski žanr hitro napredoval zaradi tehnoloških sprememb povezanih z intermedialnimi praksami. Z osredotočenjem na tri zvrsti mikrofilmske proizvodnje bomo poskušali raziskati nekatere značilnosti kitajskega mikrofilmskega žanra. Ta članek uporabi film Primer umora, ki ga je sprožil na pari kuhan cmok, kot prvo zvrst mikrofilma, ki je parodija na film Wuji. Drugi zadeva zaroto, vključno z intertekstualno in intermedijsko. Ponazorili ga bomo z mikrofilmoma Neizogibno in Edina izbira. Zadnja zvrst mikrofilmske proizvodnje se osredotoča na socialno pomoč, predstavlja pa ga naslov Osrečil te bom, ko odrastem. Vse te produkcije postavljajo pod vprašaj usklajevanje in harmonizacijo spopada, ki vznikne med socialno državo na eni strani in tržno učinkovitostjo na drugi. Avtor je prepričan, da bo kitajska mikrofilmska proizvodnja regulirana po kitajskem modelu socialistične kulturne proizvodnje, ki se razlikuje od časa, ko je vlada vse vodila s planskim gospodarstvom, se pa tudi razlikuje od modelov kulturne politike na Zahodu.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki