Najprej kot farsa, nato kot tragedija: Louis Rossel in državljanska vojna v Franciji

Avtorji

  • Jason Barker

Ključne besede:

Apolon, Beckett, komuna, demokracija, Dioniz, drama, Marx, Nietzsche, revolucija, socializem

Povzetek

Kljub temu, da je bil Louis Rossel eden vodilnih akterjev v francoski državljanski vojni, se ga veliko manj spominjamo in je tudi veliko manj spoštovan kot vodilni misleci komune. Tu analiziram njegovo sodelovanje pri tem dogodku in pri predhodni kampanji Nacionalne obrambe, opirajoč se pri tem tako na biografijo Edith Thomas kot na Rosslova lastna posthumna dela. Prevladujoča domneva, da je Rossla motivirala lastna ambicioznost, ki naj bi bila pogubna za usodo komune in nasprotujoča njenim revolucionarnim egalitarnim načelom, se na podlagi obstoječih dokazov zdi poenostavljena. Še več, takšni domnevi lahko nasprotujemo z interpretacijo komune in državljanske vojne v Franciji kot drame, še posebej če se navežemo na dela Jeana-Pierra Vernanta in Pierra Vidala-Naqueta o grški tragediji.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2018-10-25

Kako citirati

Barker, J. (2018). Najprej kot farsa, nato kot tragedija: Louis Rossel in državljanska vojna v Franciji. Filozofski Vestnik, 39(2). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/7050

Številka

Rubrike

Politika, umetnost, tragedija