Sodobno slikarstvo s tušem in prihodnost kitajske umetnosti

Avtorji

  • Curtis L. Carter

Ključne besede:

sodobna kitajska umetnost, slikarstvo s tušem, globalna umetnost, Vzhod-Zahod, Pan Gongka

Povzetek

Zakaj sodobne neodvisne eksperimentalne kitajske umetnike znova privlači slikarstvo s tušem? Umetniki, ki so danes za svoje delovanje izbrali medij slikarstva s tušem, so vpleteni v iskanje smiselnih povezav med tradicionalnimi filozofskimi in umetniškimi sredstvi ter njihovimi današnjimi izkušnjami. To ne pomeni enostavno slikarstva na način prejšnjih mojstrov, temveč se mi zdi, da so cilji umetnikov, ki danes nadaljujejo z oživljanjem tradicije slikarstva s tušem in jo celo vključujejo v sodobno eksperimentalno umetnost, da je izbira raziskovanja slikarstva s tušem eden od načinov za ohranjanje njihove kitajske identitete in obenem prispevek k živi tradiciji. Kot vidimo v delih Pan Gonkaija in množici drugih sodobnih kitajskih umetnikov, je dejansko mogoče za sodobne umetnike, da izoblikujejo svoj lastni občutek originalnosti in namena, ko nadaljujejo z eksperimentiranjem s slikovnim prostorom, raznovrstno barvitostjo črnila in potezami s čopičem. Na kratko, njihova vpletenost v procese ustvarjanja novih oblik slikarstva s tušem omogoča smiselne povezave s kitajsko kulturo, kot je bila umeščena v kaligrafijo in slikarstvo s tušem mojstrov v prejšnjih časih. Obenem slikarstvo s tušem nudi možnosti za kreativno izražanje in umetniško ustvarjanje v sodobnem svetu umetnosti tako znotraj Kitajske kot v globalnem svetu umetnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

2016-02-07

Kako citirati

Carter, C. L. (2016). Sodobno slikarstvo s tušem in prihodnost kitajske umetnosti. Filozofski Vestnik, 34(1). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/4216