Umetnost kot intervencija v času družbenih sprememb na Kitajskem

Avtorji

  • Wang Chunchen

Ključne besede:

sodobna kitajska umetnost, funkcionalizem v umetnosti, teorija umetnosti, »umetnost intervenira v družbo«

Povzetek

Pričujoči članek se ukvarja z pojavom alternativnosti sodobne kitajske umetnosti. Glede na splošno mnenje, da je sodobna umetnost têrmin, ki ga je bilo v zadnjih dveh desetletjih težko definirati, moramo, ko razpravljamo o sodobni umetnosti, ki jo ustvarjajo kitajski umetniki, upoštevati njihovo posebno, torej družbeno, kulturno in politično situacijo – šele v teh okoliščinah se lahko osredotočimo na posebno kitajsko sodobno umetnost ter o njej pišemo in jo komentiramo. V članku nadalje razpravljamo o preoblikovalni vlogi umetnosti kot izraznem sredstvu, ki ga kitajski umetniki uporabljajo v različnih situacijah. Ta novi funkcionalizem umetnosti na Kitajskem ima svoj posebni pomen zaradi zapletene družbene situacije na Kitajskem. Naš zastavek je, da bi morali v tem drastično spreminjajočem se obdobju Kitajske ponovno premisliti teorijo o umetnosti z družbenim pomenom, namesto za to obdobje običajne umetnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

2016-02-07

Kako citirati

Chunchen, W. (2016). Umetnost kot intervencija v času družbenih sprememb na Kitajskem. Filozofski Vestnik, 34(1). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/4215