Odpreti intervale: soočenje Rancièra in Deleuza v zvezi s politikami umetnosti

Avtorji

  • Vanessa Brito

Ključne besede:

Rancière, Deleuze, politika, umetnost, interval, Bartleby, Vertov

Povzetek

Vsi teksti, ki jih Rancière posveča Deleuzu, se osredinjajo na njegovo pojmovanje umetnosti, pri čemer si prizadevajo vzpostaviti določeno distance glede na poseben način branja in posebno predstavo o zvezi med umetnostjo in politico, ki izhaja iz tega pojmovanja umetnosti. V pričujočem članku si avtorica prizadeva analizirati ta razmi, opirajoč se pri tem na tri zglede, ti mesta divergence med Rancièrom in Deleuzom, in sicer: Proustovo Iskanje izgubljenega časa, Melvillovega Bartlebyja in Človekom s kamero Vertova. V svoji analizi avtorica še posebej izpostavi pojem interval, ki ji je za podlago za razjasnitev njunih razhajajočih se pojmovanj umetnosti in njene politične funkcije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

2016-02-06

Kako citirati

Brito, V. (2016). Odpreti intervale: soočenje Rancièra in Deleuza v zvezi s politikami umetnosti. Filozofski Vestnik, 33(1). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/4180

Številka

Rubrike

Aisthesis