Eksperimentalno slikarstvo in slikarske teorije v kolonialnem Hong Kongu (1940-1980): premislek o kulturni identiteti

Avtorji

  • Eva K.W. Man

Povzetek

Članek nudi kratek opis zanimive zgodovine slikarstva in slikarskih teorij v hitro razvijajočem se Hong Kongu od l. 1940 do l. 1980, tako da poudari delo in estetiko večih reprezentativnih lokalnih kitajskih slikarjev in umetniških smeri. Ta oris zgodovine prikazuje iskanje kulturne identitete in različne drže med kitajskimi slikarji, ki so bíli boj med moderniziranimi in zahodnimi vplivi v umetnosti ter svojim kitajskim izročilom. Avtorica primerja to slikarstvo z držami mlajše generacije osemdesetih let, ki odseva kapitalistične vplive pri iskanju umetniške identitete. Zaključni del vsebuje kritično primerjavo umetnosti in teorij kulture v sodobnem postkolonialnem diskurzu glede na njihovo aplikacijo na razmere v Hong Kongu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2016-01-24

Kako citirati

K.W. Man, E. (2016). Eksperimentalno slikarstvo in slikarske teorije v kolonialnem Hong Kongu (1940-1980): premislek o kulturni identiteti. Filozofski Vestnik, 17(2). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/3952