Pojem orientalizma v modernizacijskem gibanju kitajskega slikarstva hongkongških umetnikov v šestdesetih: primer Hon Chi-funa
Ključne besede:
estetika, filozofija kulture, orientalizem, kultura Hong KongaPovzetek
Članek najprej oriše kulturno ozadje in položaj kitajskih umetnikov v kolonionalnem Hong Kongu v šestdesetih letih. Njihove jalove zahteve po razvoju in evoluciji kitajskega slikarstva. in estetike so bile izražene in sklenjene z njihovim predstavnikom in vodjem Lujem, ki je predlagal in promoviral sporni pojem »orientalizma«. Za razliko od pojmovanja Edwarda Saida, je Lujev pojem vseboval modificirano različico nacionalizma. Avtorica predstavi vplive in prakse Lujeve teorije, vključno z njenimi nasprotniki. Članek nato predstavi primer Hon Chi-funove umetniške prakse. Tako v svojih umetniških eksperimentih kot v prepričanjih je Hon prikazal edinstven način, kako biti »orientalen«. Njegovemu primeru sledita branje in analiza s filozofskega, psihološkega in kulturnega gledišča, uporabljajoč teorije zahodne in kitajske estetike, psihoanalize in postkolonializma. Avtorica razpravlja o problemih transnacionalizma in transkulturalizma v sodobni estetiki izhajajoč iz hongkongške izkušnje.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2016-01-13
Kako citirati
Kit Wah Man, E. (2016). Pojem orientalizma v modernizacijskem gibanju kitajskega slikarstva hongkongških umetnikov v šestdesetih: primer Hon Chi-funa. Filozofski Vestnik, 22(2). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/3607
Številka
Rubrike
Articles
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki