Pojem orientalizma v modernizacijskem gibanju kitajskega slikarstva hongkongških umetnikov v šestdesetih: primer Hon Chi-funa

Avtorji

  • Eva Kit Wah Man

Ključne besede:

estetika, filozofija kulture, orientalizem, kultura Hong Konga

Povzetek

Članek najprej oriše kulturno ozadje in položaj kitajskih umetnikov v kolonionalnem Hong Kongu v šestdesetih letih. Njihove jalove zahteve po razvoju in evoluciji kitajskega slikarstva. in estetike so bile izražene in sklenjene z njihovim predstavnikom in vodjem Lujem, ki je predlagal in promoviral sporni pojem »orientalizma«. Za razliko od pojmovanja Edwarda Saida, je Lujev pojem vseboval modificirano različico nacionalizma. Avtorica predstavi vplive in prakse Lujeve teorije, vključno z njenimi nasprotniki. Članek nato predstavi primer Hon Chi-funove umetniške prakse. Tako v svojih umetniških eksperimentih kot v prepričanjih je Hon prikazal edinstven način, kako biti »orientalen«. Njegovemu primeru sledita branje in analiza s filozofskega, psihološkega in kulturnega gledišča, uporabljajoč teorije zahodne in kitajske estetike, psihoanalize in postkolonializma. Avtorica razpravlja o problemih transnacionalizma in transkulturalizma v sodobni estetiki izhajajoč iz hongkongške izkušnje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2016-01-13

Kako citirati

Kit Wah Man, E. (2016). Pojem orientalizma v modernizacijskem gibanju kitajskega slikarstva hongkongških umetnikov v šestdesetih: primer Hon Chi-funa. Filozofski Vestnik, 22(2). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/3607