Umetnost kot intervencija v času družbenih sprememb na Kitajskem
Ključne besede:
sodobna kitajska umetnost, funkcionalizem v umetnosti, teorija umetnosti, »umetnost intervenira v družbo«Povzetek
Pričujoči članek se ukvarja z pojavom alternativnosti sodobne kitajske umetnosti. Glede na splošno mnenje, da je sodobna umetnost têrmin, ki ga je bilo v zadnjih dveh desetletjih težko definirati, moramo, ko razpravljamo o sodobni umetnosti, ki jo ustvarjajo kitajski umetniki, upoštevati njihovo posebno, torej družbeno, kulturno in politično situacijo – šele v teh okoliščinah se lahko osredotočimo na posebno kitajsko sodobno umetnost ter o njej pišemo in jo komentiramo. V članku nadalje razpravljamo o preoblikovalni vlogi umetnosti kot izraznem sredstvu, ki ga kitajski umetniki uporabljajo v različnih situacijah. Ta novi funkcionalizem umetnosti na Kitajskem ima svoj posebni pomen zaradi zapletene družbene situacije na Kitajskem. Naš zastavek je, da bi morali v tem drastično spreminjajočem se obdobju Kitajske ponovno premisliti teorijo o umetnosti z družbenim pomenom, namesto za to obdobje običajne umetnosti.Prenosi
Prenosi
Objavljeno
2016-02-07
Kako citirati
Chunchen, W. (2016). Umetnost kot intervencija v času družbenih sprememb na Kitajskem. Filozofski Vestnik, 34(1). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/4215
Številka
Rubrike
O Kitajski
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki