Odpreti intervale: soočenje Rancièra in Deleuza v zvezi s politikami umetnosti
Ključne besede:
Rancière, Deleuze, politika, umetnost, interval, Bartleby, VertovPovzetek
Vsi teksti, ki jih Rancière posveča Deleuzu, se osredinjajo na njegovo pojmovanje umetnosti, pri čemer si prizadevajo vzpostaviti določeno distance glede na poseben način branja in posebno predstavo o zvezi med umetnostjo in politico, ki izhaja iz tega pojmovanja umetnosti. V pričujočem članku si avtorica prizadeva analizirati ta razmi, opirajoč se pri tem na tri zglede, ti mesta divergence med Rancièrom in Deleuzom, in sicer: Proustovo Iskanje izgubljenega časa, Melvillovega Bartlebyja in Človekom s kamero Vertova. V svoji analizi avtorica še posebej izpostavi pojem interval, ki ji je za podlago za razjasnitev njunih razhajajočih se pojmovanj umetnosti in njene politične funkcije.Prenosi
Prenosi
Objavljeno
2016-02-06
Kako citirati
Brito, V. (2016). Odpreti intervale: soočenje Rancièra in Deleuza v zvezi s politikami umetnosti. Filozofski Vestnik, 33(1). Pridobljeno od https://ojs.zrc-sazu.si/filozofski-vestnik/article/view/4180
Številka
Rubrike
Aisthesis
Licenca
Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da v njem niso kršene avtorske pravice tretjih oseb ali kake druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter da bodo povrnili morebitno škodo.
Podrobneje v rubriki: Prispevki