To the "Immortal composer": on the reception of Mozart's operas in 19th-century Zagreb / »Nesmrtnemu skladatelju«: o recepciji Mozartovih oper v Zagrebu v 19. stoletju

Avtorji

  • Vjera Katalinić Hrvaška akademija znanosti in umetnosti

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd03.1.01

Ključne besede:

Mozart, Don Giovanni, Die Zauberflöte, Zagreb, Hrvatsko narodno kazalište, 19. stoletje, recepcija

Povzetek

Mozartovi operi Don Giovanni in Die Zauberflöte sta bili v Zagrebu uprizorjeni šele po letu 1830. Članek se ukvarja z njuno recepcijo skozi analizo kritik Mozartovih oper v pomembnejših zagrebških časopisih 19. stoletja v kontekstu zagrebškega glasbenega oziroma operetnega življenja, z analizo domačih interpretativnih in odrskih zmogljivosti, z glasbeno kritiko in poročili o odzivih občinstva.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2015-06-10

Kako citirati

Katalinić, V. (2015). To the "Immortal composer": on the reception of Mozart’s operas in 19th-century Zagreb / »Nesmrtnemu skladatelju«: o recepciji Mozartovih oper v Zagrebu v 19. stoletju. De Musica Disserenda, 3(1), 9–22. https://doi.org/10.3986/dmd03.1.01

Številka

Rubrike

PRISPEVKI