The 'stylized' dance in Italian sonatas of the late Baroque / 'Stilizirani' plesi v italijanskih sonatah poznega baroka

Avtorji

  • Michael Talbot Univerza v Liverpoolu

DOI:

https://doi.org/10.3986/dmd02.2.08

Ključne besede:

Antonio Vivaldi, Tomaso Albinoni, Gérard Genette, paratekst, plesni naslovi

Povzetek

Raznolikost značajev plesnih stavkov v italijanskih poznobaročnih sonatah se pripisuje »stilizaciji« oz. »idealizaciji «, vendar soobstoj zelo podobnih stavkov z ali brez plesnih naslovov v tem istem repertoarju, ki ga ponazarjajo Albinonijeve in Vivaldijeve sonate, kaže, da ti naslovi služijo kot »parateksti« v smislu definicije literarnega teoretika Gérarda Genettea: kot verbalni pripomočki, ki bralca vodijo k boljšemu poznavanju umetnine.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2015-06-09

Kako citirati

Talbot, M. (2015). The ’stylized’ dance in Italian sonatas of the late Baroque / ’Stilizirani’ plesi v italijanskih sonatah poznega baroka. De Musica Disserenda, 2(2), 99–105. https://doi.org/10.3986/dmd02.2.08

Številka

Rubrike

PRISPEVKI