Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji

  • Katarina Šter Znanstvenoraziskovalni center SAZU
Ključne besede: oficijska psalmodija, kartuzijanski glasbeni rokopisi, akvitanski glasbeni rokopisi

Povzetek

Dva kartuzijanska antifonarja iz 13. stoletja imata v 8. tonu posebno intonacijo f-a-c1 namesto širše uveljavljene intonacije g-a-c1. Razprava poskuša osvetliti vprašanja: 1. Ali je intonacija f-a-c1 v 8. tonu prisotna samo v teh dveh ali pa v več kartuzijanskih glasbenih rokopisih? 2. Ali so kartuzijanski glasbeni rokopisi pri uporabi omenjene intonacije povezani s kako drugo tradicijo? 3. V katerem času je bila intonacija f-a-c1 v kartuzijanskih rokopisih najbolj razširjena?

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2015-06-23
Kako citirati
1.
Šter K. Variantna intonacija osmega psalmovega tona v kartuzijanski liturgični tradiciji. DMD [Internet]. 23. junij 2015. [citirano 10. julij 2020.];7(2):75-3. Dostopno na: https://ojs.zrc-sazu.si/dmd/article/view/2111
Rubrike
PRISPEVKI